Strödagar med schysst timlön ;)

YEEEEEES!!
 
Tina ringde för typ 5 minuter sedan och berättade att jag gärna fick hoppa in och jobba måndag och fredag nästa vecka! Tillbaka till bageriet alltså :-) Hehe, som jag älskar det :P Men nu känns det faktiskt okej. Att jobba fem dagar i sträck på bageriet är tungt men att bara jobba någon strödag hit och dit kommer kännas så mycket bättre och roligare tror jag. 
 
Mums! <3  
 
Någon dag hit och dit känns kanske alldeles för lite. Men med tankte på hur svårt det är att få jobb på denna ö så är jag ändå nöjd! Dessutom är ju min timlön så mycket högre än vad många andra 19-åringar har i timlön ;) Moahahaha!!! Bagerilönen har verkligen satt min lön-ribba alldeles för högt och jag har blivit sjuuukt kräsen och förvånad över hur lite man kan få i lön! Vid glassbilen hade jag 107 kr/h vilket nästan chockade mig! Eller besviken blev jag väl mest. Men priset tog ändå restauranglönen - 89.30 kr/h! Rena rama barnarbetet! 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0