Söndag

Å så var det återigen dags för söndagskväll och om några timmar väntar en ny vecka. 
Morgondagen kommer bestå av jobb från 8 till 5. Hoppas vi ska göra roliga muffins! Typ lovely som det tar flera timmar att toppa och göra klart :D Hehe :P Och hoppas att jag får jobba med lite trevliga personer. Underlättar ju det mesta :) Matlådan är iaf laddad - champinjoner, keso, tonfisk och sallad. Protein AB. 
 
 
Middagen igår på Surfers var jättegod! Tog deras krispiga fisk och tofu och Adam valde räkbollar, revbenspjäll och anka. Surfers har ju ett litet annorlunda upplägg. IStället för att bara beställa in en maträtt så beställer man in flera (de rekommenderar tre rätter/person) lite mindre rätter. Gärna ska man välja minst en rätt av varje "sort". Ex vegetarisk, fisk, kött, fågel. 
Iaf så var det väldigt gott och mysigt att man kan sitta och "plocka" från alla tallrikar på bordet :) 
 
Efter middagen blev det kortspel med Viktor och Becca. En hel del drinkar med :) Min baccardi som jag fick i maj förra året tog ÄNTLIGEN slut! Riktigt nöjd med mig själv ;P 
 
Har påbörjat en ny serie idag. Pretty little liars. Suuuuuuperbra! Är helt fast! 
 
Detta blev ett extremt osammanhängande inlägg men men. Så får det bli ibland!
 
/Anna 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh, är så avis på att du får se Pretty Little Liars! Fy sablarn vad den är bra!

2012-09-17 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0