Punktlista

Under de senaste tre dygnen har jag hunnit med att:
  • Umgåts med Jessica och sett massor (jag ser typ aaaaaaaldrig film) av filmer 
  • Spinnat 
  • Gjort en jävla massa kärleksmums och paketerat dem i en jävla fart så att vi skulle få sluta tidigare och därmed hinna införbi systemet innan det stängde 
  • Fått erbjudande om en heltidstjänst ute på bageriet. (Svarade givetvis "ja")
  • Varit full hemma hos min chef.
  • Bowlat full. Rekommenderas! - dubbelt så roligt!
  • Shoppat loss på H&M här i stan 
  • Tankat och betalt bensinen själv för andra gången sedan jag fick körkort. Behöver jag säga att det sved??? 
  • Simmat 
Festen med jobbet var riktigt lyckad :) Jag och Mathilda åkte direkt hem till henne efter jobbet och fixade till oss tillsammans och drack lite. Fort som fan gick drickandet vilket resulterade i att jag var ganska så full redan där :-) Skitkul sen när Tina (min chef och Mathildas mamma) kommer hem och jag står där och sluddrar :-P
Tillslut åkte vi iaf till Uncle Joes där resten av alla bagare väntade. Pizzabuffé och därefter bowling. Trodde jag skulle vara askass men jag tror fanimej att jag vann på min bana! :D Är inte helt säker, kommer inte riktigt ihåg :-P Jävligt kul hade jag iaf! :) 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0