Lycklig

Iiiiiiiiihh! Jag ska å kolla på en lägenhet imorgon efter jobbet! Fett mycket nice!! =D Hoppas, hoppas, hoppas att den är fin och fräsch och att den andra killen som också var nyfiken inte vill ha den/att jag var före honom att anmäla mitt intresse! 
apartment building
 
Idag har vi gjort Gastrokaka drottning (tänk en långpanna med sockerkaksmet där man har spritsat fem korvar med drottningsylt och sen toppat med 180g blåbär 500g hallon och 70g socker :P). Jag gillar att göra gastrokakor så är ganska happy över att vi ska göra det imorgon med! :) Då blir det dock med rabarber. 
 
Igår gjorde vi jävligt mycket morotmuffins och i förrgår äpple/kanel, både ovala sådana och 140grammare.Tisdagskvällen spenderades med Jessica, Daniela och Frida på Lilla Elefanten över en middag och jävligt mycket skitsnack. Trevligt och behövligt! 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0