Jag lever!

Jag lever! Kanske ska dra en liten uppdaterig av mitt liv den senaste veckan.
 
Förra torsdagen tog jag båten upp till Nynäs, buss till Arlanda och slutligen flyg till Umeå där Johan stod och väntade på flygplatsen. Över lag var Umeå trevligt, regnigt och lite kyligare än hemma på ön. Fredagen spenderades på stadens gator och jag köpte en ny jacka (WIIIIIHOOO!!) 
Här har ni älsklingen från G-star Raw förresten :-) 
 
På lördagskvällen var det utgång som gällde. Mat och sen lite dans på Rex. Jag vart ganska drucken men kommer ihåg allt :-) Tror jag :-D Maten var god och sällskapet trevligt. Dock var det inte så många som var ute, vilket var lite tråkigt :( 
Här har ni Rex. Ett måttligt pampigt bygge! :-P 
 
På grund av mitt hejvilda blandande av vin, läsk, rom och cider så mådde jag inte så bra på söndagen :-P Därför spenderades veckans sista dag på soffan. Tanken var att vi skulle ha Sagan-om-ringen-marathon. Orkade inte ens se första filmen :P 
 
På måndagen var det dags för Karin att dra till skolan. Hon var överlycklig. Jag skulle själv klara mig att ta mig till flygplatsen med hjälp av Umeås kollektivtrafik. Var livrädd!! Men jag klarade det galant och jag känner faktiskt att jag börjar få koll på stan! :-) Som vanligt var det väldigt jobbigt att lämna syster och trots att hon var glad över att skolan börjat så vet jag att hon egentligen inte alls är glad innerst inne :-( 
 
När jag kom iland i Visby med båten kl 00.20 stod Jessica och väntade i ankomsthallen. Dock väntade hon inte på mig utan på Johannes och Marika. Fick dock en trevlig pratstund med henne (även om den var kort) och vi bestämde att vi ska ha en dejt över varsin bakad potatis på Kräklingbo Marknad på lördag!
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0