Brödbakning

Var och simmade 1,5 kilometer på Romabadet idag. Jag och en massa pensionärer. Gubbarna uppskattar iaf när det kommer en yngre tjej som simmar med dom :-P 
 
Just nu håller jag på att baka bröd. Degen står på jäsning och ska stå där i ungefär en kvart till :-) Det ska bli dinkelbullar och det är tänkt att de i slutändan ska bli såhär: 
 
Ikväll ska jag till mamma och köra hem lite möbler och sånt som hon inte ska ha med sig till Fole. Hon flyttar ju dit snart. Så de saker som blir över får jag :-) Skitbra att ha ett föråd med möbler till dess att man ska börja plugga och skaffa egen lägenhet! :-) Visserligen blir kanske inte allt så enhetligt, men va fan! Som fattig student bryr man sig nog inte så mycket! 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0