Back!

Å så var man tillbaka i bageriet. Direkt när man klev ut i produktionen möttes man av Volbeat på högsta volym och en doft av nygräddade muffins - stället var sig likt! Dessutom gick min önskan i uppfyllelse - Att vi skulle göra lovelymuffins och därmed få stå och myyyyyysa i doppen, hehe. På schemat stog nämligen Lovely Strawberry mini muffin. 
 
Idag har jag alltså stått och doppad muffins i 7 timmar. Japp. Ett konstant doppande har det varit. Fick dock bryta av en timme för att paketera de färdigdoppade muffinsarna :-P Men jag klagar inte! Hade jättetrevligt sällskap i doppen så det var lätt överkomligt! :-) 
 
På fredag vankas det pizza, fest och bowling med hela bageriet. Mathilda var sugen på att gå så jag följer nog med. Kan bli kanonkul trots att jag är sämre än sämst på att bowla! ;-P 
 
Imorgon blir det morotmuffins med tåsvett-topping! 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0