Varmt

Usch vad jag har det varmt i min lägenhet. Just nu är det 30.3 grader här. En aningens svårt att sova när det är så hett :P På morgonen har temperaturen iaf sjunkit till ca 27, vilket är lite bättre iaf :P

Hade mardrömmar i nättras. Om andra världskriget som vanligt. Det var ju väldigt passande att det har varit flygövningar över Visby under natten. Så när jag vaknade upp ur min dröm och hörde flygplanen så trodde jag ju seriöst att jag skulle dö! Så en optimal uppladdning inför dagens fysikprov var det inte. Men men, jag överlevde iaf och det är galet skönt att fysiken nu är över, om jag inte bestämmer mig för att komplementera på fredag.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0