Tisdag

Kommer hem från skolan och ser att pappa har varit här och lämnat av en rabarberpaj och en förpackning vaniljvisp. Naaaaw :-) 

Har gjort klar inbjudningarna till min studentmottagning. Det lutar åt att det bara kommer bli släkten som blir bjudna. Anledningen är för att jag helt enkelt inte vill utsätta mina kompisar för just min släkt. Detta eftersom farfar och mamma inte gillar varandra jättemycket efter allt som har hänt. Jag vet därför inte hur de kommer reagera när de ser varandra... Men men, det visar sig! 
Snart är det dags för jobb igen. Mot Slite denna gång. Första stoppet kl 16:17 och sista säkert vid 20-21 någon gång. Well, well. Jag får pengar iaf :-)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0