Oh My! Apple Pie

I fredags började startskottet på studentfirandet. Mösspåtagningen! Jag hade verkligen svinkul! Så roligt har jag inte haft det festväg sedan insparken i tvåan. Detta mina damer och herrar är ett mycket gott betyg. Satan vad skoj det var! =) Å snart väntar ju mer fest.
Hehe, det forna 9:2-gänget ;)
Igår mådde jag lite sådär halvbra. Tog mig ändå bort till Kristina för att diskutera hår och smink. Vi kom fram till en lätt uppsättning med diadem och lockar. Till det blir den en ganska basic sminkning. Det blir nog suvränt detta :-)
På kvällen var jag och Adam ute och åt. Köpte även hem en ny smak av Ben&Jerrys att kalasa på senare under kvällen. Oh My! Apple Pie! Ett litet tips; köp den inte, den var ingen höjdare...

Idag är det mors dag. Mamma kommer och hämtar upp mig ca 13:40 och så drar vi ut till mummo och moffa på fika. Blir nog trevligt, dock med en massa historier som man redan har hört . Moffa brukar vara bra på sånt...
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0