Hur det gick

Körde ju glassbilen igår. Det blev en tur ut till Vänge, Guldrupe, Buttle, Alsog, Ardre, Ljugarn och Ala. Det bästa av allt är ju att glassbilen är hel! =) Hade 42 stopp och fick ihop 19 kunder. De flesta stoppen var på bondgårdar och eftersom det är vårbruk nu så var det kanske inte så konstigt att det inte blev så mycket sålt. Jag är iaf stolt över mig själv! Nästa pass blir på måndag.

Idag har det varit en vanlig tråkig skoldag. Dock hade vi en trevlig labb imorse ;) Både jag och Olle var smittade med smittkoppor (tror det var det..). Illa illa. Lever fortfarande iaf :) 

Efter skolan blev det ett pass på friskis. Resten av kvällen har spenderats framför projektrapporten. Men nu är den iaf klar! Typ. 31 sidor av förstklassigt material. Om inte Tant-helvetet blir nöjd så vet jag inte vad. 


Nu väntar labbrapportar!


/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0