En trevlig Valborg :)

Kanske dags för ett litet inlägg?

I måndags var det ju valborg. Detta firades genom grillning med Rebecca, Viktor och Adam på Galgberget. Jävlar vad kött det fanns i vår nötbogförpackning!! Solnedgången var superfin men sen vart det så kallt så vi började röra på oss. 


Därefter åkte vi hem till Becca och Viktor och spelade kort, drack sprit och shottade till halv tre på natten. Lätt den trevligaste Valborg jag någonsin haft!

Igår hände inte så mycket eftersom jag hade riktigt ont i huvudet. Dessutom typ dog min dator nästan. Eller typ. Asså mitt vanliga konto går inte att logga in på, så jag får logga in på det andra kontot som finns på datorn. Men inte heller det fungerar särskilt bra, eftersom datorn typ låser sig hela tiden :( Det blir alltså till att köpa en ny på freeeeeedag!! =D

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0