En innehållsrik dag

En innehållsrik dag är nu till ända! Började med ca en timme i skolan innan jag begav mig till Skönheten. Där väntade Birgitta som var snäll och gjorde en fransböjning + fransfärgning på mig gratis. Sweet :-) så kan väl göra lite reklam för dem:
Skönheten | www.skonheten.se
Klockan tre väntade en tid på sjukhuset. Hahahahhaha, trodde aldrig någonsin att jag skulle kunna stå upp efter denna. My god! Har nog aldrig haft så ont som jag hade. Jag typ vrålade, svor och gnydde som en liten snorunge. Mitt blodtryck sjönk till 92/40-någonting samtidigt som jag kände att jag skulle spy och svimma vilken sekund som helst. Min kropp försatte mig sedan i typ någon form av frossa att jag bara låg och skakade helt okontrollerat där på britsen. Under tiden domnade mina händer bort och mina fingrar låste sig i ett klo-liknande utseende. Jag kunde verkligen inte böja dem! Hur jävla äckligt som helst att kroppen inte vill göra det som man själv vill! Fick en värmedyna, akupunktur samt en muskelstimulerande grej som skulle hjälpa mig mot smärtan. Efter ca en timme var jag som återställd. Tur det.
När jag var tillbaka på benen igen begav jag mig raka vägen ut till M-by där vi skulle påbörja arbetet med vår studentvagn. Vi kom en bit påväg och jag känner mig hoppfull. :-)
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0