En dyr historia

Har faktiskt fått lite gjort idag! Skönt! Har tvättat flera maskiner med tvätt. Så imorgon står strykning och ihop-vikning to-do-listan!
Imorgon ska jag även möta upp farmor på stan och peka ut en klocka som jag vill ha i studentpresent :-) Karin fick ju en Dolce&Gabbana så jagska minst ha en lika dyr. Moahahaha. Måste även köpa smink till balen. Dyyyyyyrt.
Fast jag behöver fylla ut min sminkväska då den endast innehåller puder, täckstift, vit kajal, svart kajal (typ fyra år gammal..hehe), lypsyl (vet knappast om det räknas??) och en mascara som typ är slut.. Så det är väl lika bra att göra en liten uppdatering! Mascara, ögonskugga, rouge, eyeliner och ögonbrynspenna står på listan.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0