Den årliga krämpan?

Blääh. Har ont i halsen. Undrar om det är min vanliga krämpa som jag får runt studenten varje år. Hoppas inte, för då kommer jag tappa rösten om en dag eller två.
Idag har de vi hopptävling på ridningen. Jag kom tvåa! Moahahahahaha. Med tanke på att alla andra fem antigen har egen häst eller rider minst två-tre gånger i veckan så måste jag säga att jag är riktigt nöjd! :) Synd bara att detta var sista ridningen :( Kommer sakna min Rinja!
Imorgon blir det endast 45 minuter lektion. Därefter ska jag iväg till Skönheten för att få en permanent fransböjning och en fransfärgning. Nice! Lite senare blir det MVC och kl 18:00 ska vi börja fixa med studentvagnen. Spännande!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0