Bättre sent än aldrig

Hehe,det var ett tag sedan sist ;) Sorry! Men jag har en riktigt bra anledning! Gång på gång har jag påbörjat inlägg men eftersom min skoldator inte är i bästa skick låser den sig ungefär varje halvtimme och inlägget försvinner. Fun fun! =D Har Adams laptop nu och den är bajsjobbig att skriva på men bättre än ingenting iaf! =) Glad att jag får låna den. Man är sjukt handikappad utan dator.
Fredagen bjöd på jobb. Jag skrev även på asntällningskontrakt för hemglass. Sweet.


I lördags stod grillning och kortspel på schemat. Mycket trevligt, mycket trevligt! :)
Gårdagens ridlektion gick SUPER!! =D Fan vad stolt jag är över mig själv. Dock har jag två stora skavsår/skrapsårpå ett obekvämt ställe. Mindre trevligt.
Idag var det dags för fysikprov. Det kändes väldigt bra faktiskt! Men så har det ju känts förut och då har det ändå gått åt helvete. Hehe. Jag gillar dock atom- och kärnfysik. Lätt det roligaste vi har gjort inom fysiken. Med hästlängder slår det allt annat! 

Redovisningen om körtelfeber gick bra den med. Skoldagen avslutades med en kemilaboration som gick sådär för mig och Jessia... Haha, men man kan inte lyckas jämt! =)
Juste! Bara för att jag använder google chrome så kommer all text att dra ihop sig (antar jag, har gjort så förut)och mina fina styckeindelningar försvinner. Men ni få läsare får stå ut ;)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0