Vår!

Nu börjar det verkligen gå mot varmare tider! För första gången på jävligt länge var jag typ blöt av svett efter dagens ridlektion! Ska även tilläggas att jag till och med tog av mig ett lager upptill och "bara" red med underställ, t-shirt, ett till tjockare underställ av fleece och en tjocktröja. Det blir nog att loosa ett lager till inför nästa måndag och kanske till och med underställsbyxorna åker bort dem med?

Jag tror nog att vi kan konstatera att våren är här. Så himla NICE! Man får en sån energi, vilket verkligen behvös efter denna vinter.

Så jävla härligt att solen skiner, att man kan höra fåglarna kvittra och att man nu kan byta ut vinterstövlarna mot conversen utan att få köldskador på tårna! Igår när jag var ute hos pappa plockade jag på mig lte snödroppar som nu står och ser fina ut på köksbordet här i lägenheten. Mysigt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0