Våfflor och uppladdning

Var ute hos mamsen idag. Vi gjorde våfflor och åt de tillsammans med vispad grädde och jordgubbssylt. Typ ett år sedan jag åt det sist! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Nu är jag ordentligt uppladdad för morgondagen. Eller?



Har dock blivit typ förkyld nu på eftermiddagen! :( Inte kul inte. Särskilt inte om man ska skriva högskoleprovet imorgon. Haha alla kommer ju typ få damp på mig och jag ska sitta och snörvla hela tiden. Moahahaha, jag kommer sänka allas resultat, hehe.



Funderar på att gå och lägga mig snart. Måste ju upp tidigt imorgon för att brygga kaffe (läs koka upp vatten och blanda det med snabbkaffe...) och fixa soppa att ha med till skolan. Ner med choklad, vindruvor och musli i väskan och sen kan man ju hoppas på att man är redo för att skriva högskoleprov i typ 7,5 timme! Wiiee!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0