Söndag

Söndag nu igen. Jaja, det är väl ara att acceptera. Blir en pluggdag. Ska åka ut till pappa nu under eftermiddagen och ta lite bilder till projektarbetet. Kanske blir en trevlig fika och skitprat också. Jag tackar inte nej.

Asså det är helt galet! Lördag-kväll/ början på söndag är min mest effektiva del av veckan! Pluggade från typ sjutiden till tre ungefär. Och jisses vad man fick saker gjorda! Varför kan jag inte vara lika effektiv jämt för?? Det hade ju varit himla trevligt!

Studentklänningen är beställd! Den är vit, halterneck och kommer från Halens. Skickade efter den förra året med, men då fanns det bara 36or och de kunde jag inte ha. Å så för någon vecka sedan upptäcker jag att de säljer samma klänning detta år också och denna gång har min strl inte tagit slut!! *Överlycklig* . Hoppas verkligen att jag kan ha den! 

Nu saknas bara en klänning att ha på mösspåtagningen, sen har jag alla klänningar fixade! Till mösspåtagningen söker jag efter något färgat och somrigt! Det borde ju inte vara omöjligt att hitta.
Skor är det däremot värre med. Har INGA, som man skulle kunna ha på balen eller studenten :S Hittar ingenting på internet som är av intresse så det blir väl att gå igenom det lilla utbud av skoaffärer som vi har här på Gotland.  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0