Saffransbiscotti

Igår efter skolan drog jag hem till pappsen =) Tvättade ett par maskiner. Låter apmycket men eftersom jag är en sådan miljöbov och tvättar typ tre plagg åt gången (vem orkar vänta i flera veckor innan man får fler rosa plagg som man ska tvätta liksom??) så blev det inte så mycket ;)

Slängde även ihop lite saffransbiscotti på kvällkvisten. Det blev mer än godkända av pappa =) Så därför var jag snäll och lämnade hälften hemma medan den andra hälfen försvann med mig in till stan.

Mums!!

Hann med att återförenas med min dator idag också! Carro har ju haft den i två dygn! Helt sjukt hur beroende man är av en dator! Visserligen har jag fått lånat Adams så att jag kan sitta och se serier, men eftersom den inte har Word eller ngt annat office-pogram installerat har det inte blivit så mycket pluggande. Lyckades dock få ihop min kemiredovisning på pappas dator =)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0