Morotsmuffins!

Så mycket som jag har gjort under denna engelsklektion (läst en kort text om Pavlovs experiment och sammanfattat den med 50 ord) är typ mer än vad jag har gjort under alla våra tidigare engelsklektioner denna vår. Effektiva har vi varit!
Snart väntar projektmöte i Steffen-Bibblan. Idag är det jag som bjuder på fika. Det bli morotsmuffins utan topping och till det påskmust som jag sprang iväg och köpte under lunchen!
Å vad jag älskar våra projektmöten :-) Kommer sakna dem som as, och självklart hela projektgruppen, när vårt projekt är över. 1 månad kvar!!
Biologiprovet gick bra. Typ som att sno godis från småbarn. Fast man ska aldrig ta ut ngt i förskott, då brukar det gå åt helvete.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0