Klaaaaar!!

Ihh! 12:58 idag ringde det från tryckeriet! Vår bok är klaaaaaar!! =D Fatta vad härligt! Så vi var välkomna att hämta ut våra 25 exemplar någon gång under de närmast kommande dagarna. Helnice! 


Har pluggat lite biologi nu. Börjar få ganska stor koll på allt tror jag. Känns inte riktigt kristallklart men jag fattar mycket mer nu än vad jag gjorde för en vecka sedan och det är ju alltid positivt! 


Funderar på att ta en liten promenad runt Terra Nova för att få kroppen varm och sedan stretcha igenom den riktigt ordentligt. Känner att jag inte riktigt hann med med så bra som jag borde ha gjort efter dagens ridlektion. Var helt stum i benen efter all lätt sits och allt "håll-omande" med benen!    
 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0