Karamellkungen eller Gottmix?

Sitter och avnjuter en svart kopp nescafe. Mums! Helt ärligt så tycker jag att nescafe är underskattat. Det går fort och man kan inte misslyckas. Och så mycket värre än vanligt kaffe smakar det faktiskt inte!


Har arbetat lite med projektarbetet nu. Skrivit om en text. Gett feedback åt Carro och Daniela. Allt detta har jag gjorde i sällskap av en godispåse. 3.90 kr/hg på Rimi (jag vet att det inte heter Rimi längre, men jag glömmer alltid bort det nya namnet)! Dock säljer Rimi lösgodis från " Gottmix", jag är ju lite mer av ett karamellkungen-fan.
     VS       

Nu tänkte jag vara riktigt "bloggig" och ställa frågan; Vad gillar Ni, alla mina fantastiska läsare, bäst? Karamellkungen eller Gottmix?
Å Snälla! NÅGON kan väl vara snäll och svara? Please :-)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Karamellkungen!!! Nu jag ska stalka och svara 1000 gånger, så det ser ut som massa har svarat? ;P

2012-03-25 @ 14:50:40
Postat av: Anna

Naaaw tack Frida! Du är en riktigt bloggläsare du! =D Stalka gärna, men byt namn för varje gång bara ;) Heheh

2012-03-26 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0