Inget vitt

Var på stan. En kort vända blev det... Hahah, det brukar bli så om man heter Anna ;) På Din sko fans supersnygga skor! Man ba; VILL HA!! Men inte fan var dom vita! Och det är ju vita som jag måste ha till min balklänning!! Ute på Skokanonen var utbudet lite fulare och inte heller här fanns det ett par vita snyggingar som stod och väntade på mig :( Så jag får leta vidare helt enkelt. Ska ta en sväng till skogubben i Roma också vid tillfälle.

Tog en sväng på H&M också! En spontan kommentar; de bygger om! Jävlar vad trångt det var. Provade lite grejer, men hittade dock inget. As usual.. Men ja ska väl kanske inte klaga alldeldes för mycket. Fick ju ett paket från HM förra veckan och då köpte jag tre grejer. Bland annat dessa byxor!



































Haha, jag vet att alla i min umgängeskrets nu undrar; Vad i helvete! Har Anna köpt ett par blå byxor!? Måste dock tillägga att färgen på denna bild är lite missvisande! De är mörkare och dovare i verkligeheten, så frukta ej ;)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0