I ironins tecken

Jo men för att ha sovit fyra timmar inatt (02-06) så känner jag mig oförskämt pigg. So far. Fick sån panik över kemin att jag var tvungen att plugga tills mina ögonlock inte orkade hålla sig upp längre.

Å så vaknade jag när farbror gick ut för att hämta tidningen kl 06.05. Kunde inte somna om och eftersom det var onödigt att jag bara låg i sängen och slösade bort tiden gick jag upp och pluggade lite till.

Har fått reda på att de andra i projektgruppen inte kan öppna mina InDesign-dokument. FAN VAD ROLIGT!! Kommer ju behöva göra om ALLT! Som om man inte hade annat att plugga liksom???! Det svåraste är ju dock att hitta en dator som har "rätt/fungerande" InDesign. Blir väl tvungen att blåsa ur min bara för att få den uppdaterad och på så sätt få "riktiga" Indesign. SKOJ! <3  

När jag ändå är på ett ironiskt humör, kan jag ju passa på att säga att middagen hos farmor var sååååå trevlig.

Sakligt kommenterade hon för pappa att "Jurist, det är ett bra yrke de'! Grannen tvärs över vägen har ju en årsinkomst på 1.1 miljon!" (Tidningen publicerade ju sån fakta förra veckan)

Som om hon ville säga att pappa iaf fick en unge som är något att ha. Naaaw, farmor <3

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0