Glädje

Provet i mikrobiologi igår gick awsome (kändes det som iaf! Men man ska aldrig vara för säker..)
Idag blev vår layout till projektarbetet klar! Fan vad tid man har lagt ner på det!

Det är fredag och nu ska jag belöna mig själv med att se massor av avsnitt av Desperate Housewifes =D Har liksom inte vågat ladda ner ngt på sista tiden eftersom det alltid kommer upp massa virus-varningar då och jag vill inte riskera att min dator avlider då projektarbetet ligger på den. Visserligen har jag tre backup-er på det men ändå ;P Nu har iaf Adam varit snäll och laddat ner avsnitt 8-16 av säsong åtta till mig så ni kan ju gissa hur min kväll kommer spenderas! ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0