Fredag!

Det är fredagkväll och jag sitter och skriver sammanfattning om avsnittet bakteriologi i mikrobiologi som vi ska ha prov på i nästa vecka. Vår lärare typ dränkte oss i massor av grejer som vi ska kunna! Mindre roligt kan jag säga... :(

Dock måste jag säga att mikrobiologi är spännande och roligt! Så lite motivation till pluggandet har man! =D Kan lätt tänka mig att bli labbråtta och sitta instängd på mitt labb med massa andra nördar i vita rockar och kolla på odlingsplattor och skåda olika bakterier i mikroskåp hela dagarna! Verkar ganska trivsamt :-) 

Kemiprovet gick hyffsat idag. Kanske inget MVG men det behöver jag inte heller ha för att få MVG i slutbetyg :-) Fysiken var överkomlig. Projektarbetet var helnice! Vår bok kommer bli så in i helvete snygg när den är klar! Det kan ni hoppa upp och sätta er på!! =D 

Sedan skjutsade jag ner Daniela till båten. Efter det provade jag min balklänning. Innan jag får prova den igen måste jag ha köpt mina skor som jag ska ha till balen. PANIK??!?!

Hittade ett par jättesnygga vita klackskor på internet, men de kostade 500kr och klacken var 10cm vilket jag inte kommer orka leva med i 12 timmar. Så måste hitta något annat! Karin har förbjudit mig att använda ballerinaskor eller converse..:( Men får se hur jag gör =) Hon är ju ändå inte hemma den 3e juni.. Hihi 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0