Att avvänja sig

Försöker vänja mig med att inte öppna Internet Explorer utan att använda mig av Google Chrome ist. Anledning? "Inte konstigt att du får virus när du använer explorer" Sagt av Adam igår. 
Så det är väl värt ett försök antar jag! Men det är svårt att vänja sig av med en gammal vana!! 

Igår var det framtidsdag. Inte så jättegivande. Fick mest panik, tack vare CSN. Jag kommer ju fan att vara skuldsatt i hela mitt liv!! :( Råkade även få lite kycklingröra som Olivia glatt slängde omkring sig, på mina converse. De bör kanske tvättas snart så att en obehaglig doft börjar sprida sig...
Dessutom var jag och världens bästa projektgrupp och lämnade vår pdf-fil innehållandes vårt projektarbete på iVisby Tryckeri!! Så i nästa vecka någon gång kommer våra böcker vara färdiga!! Ofattbart och underbart!!! =D
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0