Abstinens

Åhhh!! Jag vill bara få vårt projektarbete i tryck nu!! Dock upptäckte jag en grej som måste fixas imorgon på lunchen. Gaaah! Jag som trodde att vi hade slitit vårt hår tillräckligt för den där jävla layouten, men icke sa Nicke! 


Som jag har sagt tidigare så vågar jag inte ladda hem ngt eftersom jag alltid lyckas få med en massa virus på köpet och det är ju lite dumt att riskera... Tror inte att Carro, Daniela och Jessica skulle bli så jätteglada om jag berättade för dem att min dator är helt virusinfekterad, då projektarbetet ligger på den.. Men jag har liksom missat hur många veckors avsnitt av Grey's Anatomy, Gossip Girl, Modern Family OCH Suburgatory! Fan inte okej! Men så fort allt är i tryck, då jävlar ska dessa serier ses ifatt!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0