Overkligt

Har lite svårt att fatta att det är jag och alla andra 93:or som ska mingla runt i Almedalen imorgon. Minst sagt overkligt är det allt! Känner mig dock inte alls så jättepepp, som sagt. Enligt helagotlan.se och vädergrejen i min mobilska det regna imorgon efttermiddag, enligt yr.no ska det vara kallt (13 grader) och liten kuling. Fan vad nice!! Och vad ska jag göra efter middagen fram till dess att man ska gå hem? Har inte jäääääääääättestor lust att dansa i min klänning.. Fan vad jag klagar hela tiden.

Pappa är iaf snäll :) Wiiiie :-) Han har köpt cider till mig som jag får i Almedalen och dessutom gett mig 500kr till sprit. Moahahahahahahh. Han är ju bara föööööööööör bra :)
Nu ska jag ta två alvedon och sen gå och sova! 
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0