Tisdag

Nu är jag trött på att vara förkyld. Har även fått ont i halsen. Ingen. :( :(
Har iaf fått en del saker gjorda idag! Vid halv elva tiden skjutsade jag in min far till stan. Vi var på Maxi och beställde käk till min studentmottagning. Därefter for vi ner till hans jobb. Inspekterade traktorn (så jävla hi-tech med dator/display och tusen olika knappar inuti hytten) och hälsade på Mange som har nackspärr.. Mange tog av lastaren på traktorn, jag och pappa gick och åt och sen tog pappa traktorn och drog hem medan jag fortsatte upp på öster!
Fendt 724, the strudenttraktor

På Öster tömde jag studentkontot med James. Kändes lite weird att gå runt med drygt 20 000 i ett kuvert i handen. Blev inte rånad iaf :P Därefter köpte jag öronproppar på apoteket och en skitfin Wera-väska på Åhléns som jag har trånat efter ett tag. Så jävla snygg! =D =D Happy!! Hittade även en studentpresent på body Shop. Det sög dock att treakortet inte gav rabatt på den. Men men :-)
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0