Speciellt

Igår var det balen 2012 med stort b - Balen 2012. Trodde jag skulle dö av delvis det kalla vädret, men även också på grund av min något slimmade klänning. Klänningen sprack inte iaf och dessutom behövde jag inte stå och dra upp den på dansgolvet. Axelbandslösa klänningar brukar ju annars ha den tendensen att ramla nedåt. Att min inte gjorde det kan ju bero på att den är skräddarsydd endast efter mig. Som gjuten liksom. Känns rätt coolt att veta att det inte finns någon annan i hela världen som har en exakt likadan klänning som jag. Inte heller (förmodligen) finns det någon annan tjej vars kropp klänningen skulle passa bättre på.
Lägger väl kanske upp lite bilder när jag har snott mammas och pappas kameror :-)
Kl 11 idag väckte Mattias på PA-kompaniet mig genom att frenetiskt ringa till min mobil. Kändes ju lagom kul att kraxa fram ett förståeligt svar. Jag gjorde mig förståd iaf. Hahaha. Fast det var bra att jag vaknade, man kan ju inte sova bort hela dagen. Nu sitter jag i M-by och väntar på att de ska anlända med utrustningen. Spännande.!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0