Rock of ages

Har knappt kunnat sova inatt :( Vet inte varför men så är det ibland.Ska bli kul att se hur trött jag är ikväll efter jobbet :P 
.
Igår var jag och fina Frida och Jessica och såg Rock of ages på bio. Blev lite tveksam först då den visade sig typ vara en musikal, men filmen var riktigt bra. Humoristisk, bra handling och sjukt många bra gamla godingar som de dammat av!!
.
Hade tänkt träna nu på morgonen men har ont i halsen :( Så det kanske blir en promenad eller något ist. Börjar jobba ca 13:45 så innen dess måste jag även sola (skitfint väder!!), köpa nytt kort på friskis och svettis samt åka til Databyrån och höra vad i helvete de har gjort av min dator! Lämnade in den förra tisdagen...Vill så gärna ha min nya vita älskling i famnen! 
.
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0