Onsdag

Har solat idag! Kors i taket. Och det syns! Är röd, så det kommer bli brunt så småning om. Jippie!!
Drog även en snabbis till Klinte under denna somriga sommardag för att göra ett besök på Ica. Där hittade jag typ hälften av Klinteskolans högstadieelever arbetandes. Den andra häften är väl på konsum? Haha. Kryllade av dem där då jag gjorde mitt senaste besök där (förra sommaren)
.
Jobbade igår. Jobb i morgon, på fredag och på söndag, Cash! Imorgon blir det dock en låååååång tur, precis som på söndag. Imorgon ska jag befinna mig kl 14:17 ute i Stånga. Sista stoppet har jag kl typ åtta/halv nio. Räknar med att jag kommer bli en dryg timme sen så då är jag inte tillbaka i stan förrän hav 11 å så ska alla pengar redovisas och bilen inventeras. Lång dag helt enkelt!
.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0