....

Kan ingen bara fatta att jag inte ORKAR göra mer, ist för att bara ara svidiga och klaga på mig?? Att det ska vara så svårt för en del att fatta att det är jag som har bidragit med det mesta till studenten; traktor, godkänd vagn, plats att klä vagnen, ett bankkonto, huvudasvar för kontot, en budget, upptryckta porträttbilder, DJ, ljud och elverk. Kan inte påstå att detta är en jämn arbetsfördelning på 27 pers... Fan vad kul det hade varit om de hade stått där på studentdagen med enbart pastasallad med kycklingspett, korv med bröd, 27 bilder på ett USB, några liter färg, ett par lakan, någon pensel och ballonger.
.
Detta är ju såklart inte riktat åt alla, men åt de festa... Nu har jag iaf fått skriva av mig lite.
.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0