Energi?

Skulle plocka lite i lägenheten ikväll tänkte jag. Packa ner sånt som jag inte kommer ha användning för den kommande veckan. Flyttar ju hem på mån/tis. Men var hamnade jag? Jo i soffan framför matchen mellan Sverige-Serbien, sen slötittade jag lite på Alcatraz (fattade inte mkt), därefter vart det nytheter och nu går det en film som faktiskt har potential till att bli bra! Det gick alltså sådääääääär med ihop-plockandet.
.
Jag borde verkligen ha världens energi, tar ju trots studenten om tre dagar. Visserligen ska det bli roligt, men jag längtar även efter att studenten och studentmottagningen ska vara över. Har lagt ner så in i helvete med energi och timmar för att NV09b ska få ihop ngt. Det är nog fan inte många som fattar hur energikrävande det har varit, hur stor frustration och stress jag har känt, hur många tårar som har trillat ned för mina kinder under året på grund av allt fix.  

Ge mig energi, tack?
.
Jaja, hoppas att det blir bra på fredag iaf.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0