Varpa

Varpa-SM drog ju igång igår. Och nu har jag precis fått veta att mina Frölunda-polare Frida och Urban är i parfinal imorgon kl 16:30. Gissa vem som kommer sitta fastklistrad i glassbilen lyssnande på SR och körandes genom När imorgon??
Redan i söndags när jag var ute i Stånga och kollade läget på varpafronten blev jag riktigt sugen på att kasta igen. Nu är jag ännu mer taggad. Vem vet, tre års uppehåll kanske var vad som behövdes för att varpa ska bli kul igen?
 
Å nu var jag ju såklart tvungen att googla lite bilder på mig själv. Hehehhe
 
Varpa SM Ronneby 2007
Brons i ind. kula 
Brons i lagkula 
7:a i ind. centimeter 
Ska tilläggas att jag kastade i juniorklassen (16-19 år) och jag själv var 14.. 
 
Varpa SM 2008 Bara 
5:a i ind. kula
Guld i ind. centimetern
Var 15 och kastade mot juniorerna
 
Varpa SM 2009 Grytgöl 
Silver i ind. kula
Guld i par-kastningen 
Guld i ind. centimetern 
4:e plats i damernas lagkula
Utsedd till bäste damjunior 
 
Nästa år, då jävlar! 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0