Väderguru

Solen skiner. Nice! Däremot väntas sämre väder efter helgen, vilket jag fick veta av Vädergurun - den kalsongklädda bonden i När som jag sålde en jättemix till igår :) 

Jättemix 
 
Som sagt så jobbade jag igår. Det blev ett 10-timmarspass. Längre än väntat alltså. Hade en stor beställning till Lojsta Slott som tog tid och i sista stund ringde min mindre trevliga chef och sa att jag skulle köra införbi Roma och lämna glass till henne. En trevlig prick det där! :)
När arbetspasset närmade sig sitt slut och jag var tillbaka inne i garaget igen så gick en säkring och allt blev mörk och den stora frysen och aggregaten till glassbilarna lade av. Kul! Där stod jag i mörkret och var omringad av glass för säkert en miljon som var på väg att smälta. Heheh. Som tur var kom Patrik och räddade mig! 
 
Idag har jag varit och tränat och ska chilla lite innan det är dags för jobb igen! 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0