Stångaspelen 2012

Vart en dag på Stånga idag med mamsen. Riktigt trevligt även om det var GALET KALLT! Under all de år som jag varit med ute på Stånga (från 03 till nu i år) kan jag inte minnas att det någonsin har varit så kallt som det idag var. På med jeans och jacka och ändå satt jag där och frös när finalen gick av stapeln. Banda (min klubb) ställdes mot Frölunda. De sistnämnda tog hem segern och det var de väl värda! 
Urban, Björn och Robban
 
När jag kom tillbaka till stan tog jag mig till p18 spåret för att vara lite hurtig. Tror ni inte att jag snubblar, ramlar, fyser med längs gruset och skrapar upp lite av höften, axeln och ryggen? Hehe, fan så snyggt det måste ha varit! Det första som for genom mitt huvud när jag insåg att jag ramlat var:
1. Satan! Höll mina byxor? (Fullkomligt älskar dem! Supersnygga och supersköna.) 
2. Iiiiiihhhh!! Hur gick det med mobilen? (Hade den i handen) 
3. Hmm..har jag skrapat upp min axel och fått in massa grus och skit i såret? 
Man prioriterar helt enkelt lite konstigt ibland :-) 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0