Måndag

Har kanske varit lite glest på inlägg nu på sistonde. Förklaringen är att jag har jobbat och varit en del i Roma hos mamma och hon har inget internet :P Igår körde jag Mördarturen. Trots att det är i slutet av månaden och många kanske inte har det alltför fullt på kontot, lyckades jag ändå ragga till mig 93 kunder och sälja för 17 000 :D Rekord^2! Tror nog att det varma och fina vädret hade en viss inverkan. 
 
Har även agerat kattvakt. Aldrig igen säger jag bara. Jobbigare katt får man fan leta länge efter!
 
Fick även damp en dag av att det är så skitigt i Adams lägenhet att jag vek in hans tvätt (som alltid ligger nerslängd i IKEA-påsar på golvet till dess att kläderna blir skitiga igen), damsög av golvet, torkade ut kylskåpet, diskade, slängde massa saker och torkade rent alla köksytorna. 
 
 
Nu sitter jag här och hoppas på regn så att man kan få lite mys-feeling. Har hittat en bra bok, en självbiografi, som jag är lite smått fast i. Horungen heter den. Har ni tråkigt en dag - läs!
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0