Kak och bak

Idag har jag och Maria haft vår årliga (började förra året ;) "Kak- och bakdag"! 
Det blev superdupergoda cookies, förföriskt goda pistage- och kardemummakakor, riktigt lyckade mazariner samt en inte fullt så kladdig jordnötsbrownie som det var tänkt.   
Kul hade vi i alla fall och vi är över lag väldigt nöjda med våra resultat. Ser redan fram emot nästa års bakdag! =D
 
Har förresten beställt mina båt- och flygbiljetter till Umeå med! =D Den 30/8 lämnar jag ön för att våldgästa syrran och hennes sambo ett par dagar innan hon börjar plugga igen :) Åker hem den 3/9 igen. Hmm...men nu slog det mig att Johan typ inte kommer vara där eftersom det är 2 manna SM den helgen... hahah jaja det går nog bra ändå :) 
 
Imorgon väntar lite jobb. Jobbar även på torsdag fredag och söndag. Kommer vara lite sådär lagom död halv åtta på söndag kväll :P 12-timmarspasset är så äckligt jävla drygt! Men men, har bara två sånna kvar och de ger rejält med cash :-)
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0