En helt ok kväll

Då var hälften av veckans arbetspass klara. Kvar återstår nämligen två; Västergarn/Tofta/Ygne/Högklint/Fridhem på fredag och Lokrume/Hejnum på lördag! For åt Slite-hållet idag. Var lite småsegt inne i själva samhället men en helt ok kväll måste jag säga! :-) 
 
Åkte sedan ut till far min för att göra honom lite sällskap :P Vi har ätit jordgubbar och druckit kaffe. Mys! När han gick och sov började jag stöka runt lite i mitt "sy-rum". Är en bra bit påväg att få ordning på allt nu. Jätteskönt! Så snart kan jag börja slutföra alla halvt påbörjade projekt. Har bestämt mig för att allt sånt ska vara klart innan jag påbörjar något nytt. Annars kommer det bli liggande för all framtid. 
 
Om vädret tillåter kommer det bli Björkhaga imorgon. Om inte - en kopp kaffe och skitprat med min vän i viken - Maria. Har även fått order från pappa att dra ner till Stenhuse för att köpa lite jordgubbar så att vi klarar oss till nästa sommar! :-) 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0