En bra start på dagen

Har fått en bra start på dagen! Spinningpass 8:30. Nice. Kände mig otroligt stark också så det var skitkul! :-) Nu sitter jag här och väntar på att solen ska komma till Adams uteplats så att jag kan ligga där och steka lite innan jobbet :-) Börjar inte jobba förrän typ 15:15 så jag kan nog bli ordentligt bränd :-) 
 
Har påbörjat en ny serie förresten! Necessary roughness heter den och jag är fast. Såg ett avsnitt av den på TV förra veckan och insåg rätt fort att det kan vara något att ha :-) 
En liten kortfattad beskrivning: Dani går precis igenom en jobbig skilsmässa och försöker vara en bra mamma åt sina 2 tonårsbarn (som inte riktigt gör vad hon vill att de ska göra) samtidigt som hon ska sköta sitt jobb som  psykolog åt riktigt framgångsrika och kända personer. 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0