Biobesök

Har precis kommit hem från ett trevligt besök på Gråbo Kvarterskrog och därefter en timme eller två i biosalongen. The amazing spider-man var det som visades i kväll. Kalasbra! Humor, dramatik, spänning och lite kärlek. Ett härligt ihopkok enligt min smak alltså!
 
Jobbade även tidiagre idag från 8:45 till 15:00. Hade så jävla få kunder så jag ville bara gå och dö ett tag. Så sjukt tråkigt när man inte har något att göra. Mitt humör blev ju inte heller bättre av att GPS:en inte hade någon mottagning ute i Vallstena så det var en aningens klurigt att komma underfund med vilken väg man skulle ta...Jaja, nästa vecka väntar jobb på ons, tors, fre och sön. Kommer vara sådär lagom död :-) 
 
Får se om det blir en tur ut till Stånga imorgon eller inte. Hade ju varit ganska trevligt faktiskt :-) Men det är ju så låååång! Men skiner solen, då ska jag ta mig tusan ut! :-) 
 
/Anna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0