Vad gör man?

Efter en mycket trevlig dag i Mästery är jag nu åter i stan igen. Vet inte riktigt hur jag ska spendera kvällen bara. Adam skulle tydligen spela så jag får väl ligga och pilla navelludd eller något. Fun! Funderar dock på att ta en promenad till Maxi för att köpa lite godis. Har varit galet sugen på godis alldeles för länge!


Kan ju faktiskt ta och plugga lite. Typ engelska, biologi, kemi.. Dock känns inte det särskilt lockande eftersom det inte är ngt som absolut måste bli klart ikväll. Så om jag känner mig rätt så kommer jag nog skjuta på det en eller ett par dagar till ;) Hehe

Kom ju på att jag har ett nytt Greys avsnitt nedladdat, plus ett Suburgatory! Var tvungen att testa pappas fiber inatt/morse. Och jäklar vilken skillnad det blev! När jag har testat ladda ner förut och då han inte hade fiber gick det inte. Allt typ dog. Men nu går det lika snabbt som i stan. Yey!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0