Uttråkad

Sitter och har så fruktansvärt tråkigt. Har pluggat lite biologi, kört igenom mitt tal ett par gånger, tittat på det senaste GossipGirl-avsnittet (OMG!!!!!) och även laddat ner och sett första avsnittet av SATC. Inte överförtjust direkt... Men kanske ska se ett par avsnitt till innan jag bestämmer mig för om jag ska fortsätta eller inte. 

Imorgon har vi prov i biologi. Typ cellbiologi. Lite om hur den arbetar och ser ut och så. Jag gillar biologi, men jag gillar inte vår lärare. Hon gör läskiga prov och tar med frågor på sånt som hon har sagt att vi inte behöver kunna.
 
Jag ser INTE fram emot det. Dessutom ska jag framföra mitt tal imorgon. Igen. Med mer inlevelse och betoning den här gången. Har jag det är det perfekt. Så sa båda lärarna, men jag tror att dom ljuger. Jag tror inte att jag kommer få MVG iaf.

Överlever jag provet och talet väntar en frustrerande genomgång av InDesign med Steffens datorsnubbe. Så mycket som jag har klagat och svurit över InDesign tidigare så antar jag att ni fattar att jag inte ser fram emot det?

Fast tänk om man får en riktig uppenbarelse! En sån här "KATCHIIIIIING!!!!". Fan vad skönt det hade varit. Inte för att det kommer inträffa, men ändå :) Man kan ju alltid hoppas =) 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0