Tömkörning

Hade faktiskt tänkt uppdater MYCKET tidigare idag men jag har inte haft ngt internet till min dator. Blir så jävla trött på min farbrors trådlösa. Ibland fungerar det helbra utan ngt som helst knas eller krångel. Ibland blir man inte ansluten direkt utan måste koppla från, ansluta eller starta om datorn för att man ska få tillgång till internet. Men idag så fungerade det inte över huvudtaget! Jag har svurit långa ramsor, stängt av och startat om datorn, kopplat från internet och försökt ansluta igen. Säkert 10ggr om. Inget fungerade. Fick dock tillbaka internet för drygt 30 min. *lycklig* 

Iaf. Idag stod tömkörning på schemat. För att aldrig ha gjort det förut så var jag grym! =D Det gick kanonbra och Rinja var jättesnäll och snurrade varken runt sig själv eller fick damp och började galoppera/bocka. 

Dock var det jävligt jobbigt att springa efter hästen hela tiden ;) Det är ju inte helt enkelt att springa i ridhusetsunderlag samtidigt som man ska hålla koll på att hästen springer där den ska, att tömmarna inte släpar i marken så att man snubblar och att inte tappa piskan. Som om inte det vore nog skulle hästen styras genom en massa krångliga serpentinvägar.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0