Suburgatory

Sitter och knaprar jordnötsringar fär glatta livet. Man måste ju ladda upp med en massa kolhydrater och fett inför morgondagens prov...Hehe. Påsen har varit öppen ett par dagar, med det bekymrar mig inte det minsta! Jordnötsringar äger! 


Imorgonkväll vankas det trevligheter då det är dags för filmkväll med mina projekttjejer. Tyvärr åker Daniela till Sthlm, men inget hindrar ju oss från att umgås allihopa fler helger framöver! Jag älskar min projektgrupp och vår slutprodukt kommer bli awsome! I feel it in my fingers =)  

Måste dock överleva provet imorgon. Ska inte plugga mer ikväll nu tror jag utan det blir ett eller flera avsnitt av DH eller Suburgatory, en ny serie jag har börjat titta på.  

Den är rolig och lättsam. Handlar om en tjej, Tessa, som flyttat med sin pappa från NY till ett förort som hon hatar. Alla fruar i förorten stöter på hennes pappa och hon ogillar starkt allt som händer i hennes nya hem. Se den! 

/Anna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0