Smärta

Att jag över huvud taget kom ur sängen idag ska jag ha en oerhört stor eloge för. I de kroppsdelar som jag inte har ont i sedan gårdagens två fall, har jag träningsvärk! Känner mig som en gammal tant!

Nu har jag placerat vetekudden på min nacke/mina axlar och hoppas att den ska ha en god inverkan där. Sen ska jag värma om den och lägga den antingen på höften eller i en muskel i midjan som jag inte ens visste att jag hade...Haha.

Dagen har flugit fram på samma sätt som det känns som om det var flera år sedan som jag Jessica och Daniela satt och labbade med spolar, spänningsaggregat och magneter (som vi gjorde på fysiken imorse).

Dagen har sedan bjudit på branlarm (igen!! inträffade förra veckan också...), en kemilektion där Sture drack mjölk och ättiksyra och mikrobiologi där vi förberedde för labben där vi ska undersöka hur mycket bakterier det finns i köttfärs.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0