Sjuuk

Sitter i soffan iklädd min bad/morgonrock som jag fick av mamma i födelsedagspresent. På TV:n är det skidor. Tour the ski till och med. Sprint står på schemat idag. Att längdskidor, skidskytte och alpint kan vara så roliga att titta på förstår jag inte riktigt. Men så är det iaf. En av de anledningar till varför vinterhalvåret är bra - det går skidor på TV typ hela tiden =D


Mamma ringde och väckte mig för typ en timme sedan. Blev en lång sovmorgon idag eftersom jag satt uppe och såg Hockey inatt. Vilken match, vilken spänning! Jisses! Längtar till FINALEN!! =D Måste, måste ses!!
För övrigt så vaknade jag upp i ett svinkallt sovrum (elementet fungerar inte...å med tanke på att det drar in i min lägenhet när det blåser mycket ute, så var det en aaaaaaningens för kallt för min smak), helt tät i näsan och tjock och öm i halsen.

Ont i huvudet från den 25/12 till den 31/12, ont i halsen sedan i söndagsmorse, magdålig i måndags, och förkylningen kom igår. Det känns som om hela höstens åkommor har samlat sig och tillsammans brytit ut nu...Skoj!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0